Najveći shopping događaj godine

Shoptok Black Friday 2025

Crni petak stiže 28. studenoga 2025. Kao i svake godine, kod nas ćeš pronaći najtraženije proizvode po najboljim cijenama. Kreiraj račun, aktiviraj obavijesti o padu cijene i budi među prvima koji saznaju gdje se kriju najpovoljnije Black Friday ponude.

Najveći shopping događaj godine

Shoptok Black Friday 2025

Crni petak stiže 28. studenoga 2025. Kao i svake godine, kod nas ćeš pronaći najtraženije proizvode po najboljim cijenama.

Kreiraj račun, aktiviraj obavijesti o padu cijene i budi među prvima koji saznaju gdje se kriju najpovoljnije Black Friday ponude.

Šta ima smisla kupovati tokom Crnog petka?

Crni petak je jedan od najiščekivanijih šoping događaja u godini, kada mnogi trgovci u Srbiji nude velike popuste. Ali, šta zaista vredi kupiti? Evo nekih proizvoda i kategorija koje treba imati na umu.

Odlični saveti za one koji žele da kupuju pametno i uštede više.

Šta ima smisla kupovati tokom Crnog petka?

Crni petak je jedan od najiščekivanijih šoping događaja u godini, kada mnogi trgovci u Srbiji nude velike popuste. Ali, šta zaista vredi kupiti? Evo nekih proizvoda i kategorija koje treba imati na umu.

Odlični saveti za one koji žele da kupuju pametno i uštede više.

Ekskluzivni kuponi i pogodnosti - samo za tebe!

Otključaj nenadmašne uštede s ekskluzivnim pogodnostima u tvojim omiljenim trgovinama - dostupno samo registriranim korisnicima! Od popusta na specijalne brendove do promocija u cijelim kategorijama, naši registrirani korisnici imaju priliku među prvima iskoristiti najbolje ponude od više od 300 partnera i brendova.

Prijavi se za pristup ovim pogodnostima i učini da svaka kupovina bude važna. Ova nova funkcija je tvoj ključ za najveću uštedu do sada.

Crni petak Srbija 2024

Ekskluzivni kuponi i pogodnosti - samo za tebe!

Otključaj nenadmašne uštede s ekskluzivnim pogodnostima u tvojim omiljenim trgovinama - dostupno samo registriranim korisnicima! Od popusta na specijalne brendove do promocija u cijelim kategorijama, naši registrirani korisnici imaju priliku među prvima iskoristiti najbolje ponude od više od 300 partnera i brendova.

Prijavi se za pristup ovim pogodnostima i učini da svaka kupovina bude važna. Ova nova funkcija je tvoj ključ za najveću uštedu do sada.

Ručno biramo najbolje ponude, trendove i vesti o proizvodima - vodimo računa da ništa ne propustiš.

Kreiraj profil i uštedi tokom Crnog petka

Kreiranje profila na Eponudi je besplatno, jednostavno i, što je najvažnije, može pomoći da uštediš vreme i novac dok si u potrazi za onim što želiš.

Kreiraj profil i uštedi tokom Crnog petka

Kreiranje profila na Eponudi je besplatno, jednostavno i, što je najvažnije, može pomoći da uštediš vreme i novac dok si u potrazi za onim što želiš.

Koje su glavne prednosti kreiranja profila?

Iskoristi Black Friday na najbolji način i postani registrovani korisnik Eponude.

Kreiranje i upravljanje popisom želja

Izradi i upravljaj popisima proizvoda koji te zanimaju, bez imalo truda. Podijeli svoj popis želja s prijateljima i obitelji.

1

Praćenje kretanja cijena

Primaj obavijesti o padu cijena i promjenama kod različitih trgovaca. To će ti pomoći donositi brze i informirane odluke.

Praćenje povijesti cijena

Analiziraj povijest cijena proizvoda koji te zanimaju. Tako ćeš biti siguran/na da uvijek kupuješ po najboljoj cijeni.

%

Pristup specijalnim kuponima i ponudama

Uštedi više s ekskluzivnim kuponima i promocijama naših partnera, koji su dostupni registriranim korisnicima.

Povijest pretrage i personalizirane preporuke

Brzi pristup i pregled prethodnih pretraga. Preporuke proizvoda prilagođene tvojim potrebama i povijesti pretraživanja.

Laka i besplatna prijava

Kreiranje naloga je brzo, lako i besplatno. Za nekoliko trenutaka se pridruži Shoptok zajednici i odmah počni uživati u svim pogodnostima.

Kreiranje i upravljanje popisom želja

Izradi i upravljaj popisima proizvoda koji te zanimaju, bez imalo truda. Podijeli svoj popis želja s prijateljima i obitelji.

1

Praćenje kretanja cijena

Primaj obavijesti o padu cijena i promjenama kod različitih trgovaca. To će ti pomoći donositi brze i informirane odluke.

Praćenje povijesti cijena

Analiziraj povijest cijena proizvoda koji te zanimaju. Tako ćeš biti siguran/na da uvijek kupuješ po najboljoj cijeni.

%

Pristup specijalnim kuponima i ponudama

Uštedi više s ekskluzivnim kuponima i promocijama naših partnera, koji su dostupni registriranim korisnicima.

Povijest pretrage i personalizirane preporuke

Brzi pristup i pregled prethodnih pretraga. Preporuke proizvoda prilagođene tvojim potrebama i povijesti pretraživanja.

Laka i besplatna prijava

Kreiranje naloga je brzo, lako i besplatno. Za nekoliko trenutaka se pridruži Shoptok zajednici i odmah počni uživati u svim pogodnostima.

Black Friday 2025 – Najveći kupovni događaj godine stiže

Black Friday, odnosno Crni petak, već je dugo najveći svjetski shopping praznik. Započeo je u SAD-u, ali se brzo proširio po cijelom svijetu i postao sinonim za popuste, akcije i velike uštede. Ove godine održat će se u petak, 28. studenoga 2025, ali svi dobro znamo da prava shopping groznica počinje i prije – i često traje cijeli vikend, sve do Cyber Monday-a.

U stvarnosti, Black Friday već odavno nije samo jedan dan. Danas mnogi trgovci nude popuste tijekom cijelog studenog, a potrošači ovo razdoblje doživljavaju kao „mjesec pametnih kupnji“.

Statistički podaci to potvrđuju: prema DHL E-Commerce Trends Report 2025, više od 75% kupaca širom svijeta planira kupnju tijekom razdoblja Black Friday/Cyber Monday (izvor: DHL). Elektronika je pritom daleko najjača kategorija – za nju se odlučuje 37% potrošača, a slijede moda, kućanski aparati i proizvodi za dom (izvor: DHL).

Povjerenje kupaca u popuste je zapravo umjereno – samo oko polovica potrošača potpuno vjeruje akcijama, zbog čega se sve više oslanjaju na usporedne platforme i provjerene trgovine. (Izvor: DHL)

Samo 2024. globalna online prodaja na Black Friday dosegnula je vrijednost od 74,4 milijarde USD, što je predstavljalo gotovo 5-postotni rast u usporedbi s prethodnom godinom (izvor: Tech Crunch). To je dokaz da kupci vjeruju ovom razdoblju kao prilici za najveće uštede.

79% europskih potrošača priznaje da inflacija utječe na njihove odluke, zbog čega traže provjerene i pouzdane ponude.

Prema podacima Digital Commerce 360, online prodaja u Europi tijekom Black Friday tjedna 2024. porasla je za 8%, dok je Cyber Monday donio dodatnih 10% rasta. (Izvor: Digital Commerce 360)

A Black Friday više nije rezerviran samo za SAD – i u Europi i u Hrvatskoj postao je središnji shopping praznik. U Hrvatskoj se posebno ističu trgovine poput Elipso, Emmezeta, Lesnina, IKEA, Sancta Domenica, Notino, Zara i Zalando, koji kupcima nude provjerene popuste i brzu dostavu. Potrošači ne traže samo popuste, već i transparentnost cijena, sigurne trgovine i jednostavno iskustvo kupovine. Upravo zato sve više značaja dobivaju platforme poput Shoptok.hr, koje okupljaju ponude brojnih trgovaca na jednom mjestu i pomažu kupcima da donose pametne odluke.

Black Friday 2025 u Hrvatskoj i regiji – rast online kupovine i novih prilika

Black Friday već dugo nije samo američki trend – u Hrvatskoj se establirao kao jedan od najvažnijih shopping trenutaka u godini. Online tržište kod nas raste iznimno brzo, a potrošači sve više kupuju digitalno. To znači da će Black Friday 2025 donijeti još više prilika kako za kupce, tako i za trgovce.

Jedan od ključnih trendova koji snažno utječe na Black Friday strategije je mobilna dominacija.

Većina online kupnji u Hrvatskoj danas obavlja se putem mobilnih uređaja. To znači da trgovci i oglašivači moraju optimizirati svoje kampanje za mobilno iskustvo – od brzine učitavanja stranica i preglednosti ponuda do jednostavnog i besprijekornog procesa kupovine.

Black Friday 2025 će u Hrvatskoj biti najveći do sada. Kupci su spremni, tržište je digitalizirano, mobilna uporaba prevladava, a povjerenje u domaće trgovine veće je nego ikad.

Upravo zato Shoptok.hr ima ključnu ulogu – povezuje lokalne i regionalne trgovce te kupcima omogućava da na jednom mjestu pregledaju sve najbolje ponude, usporede cijene i kupuju pametno.

Zašto koristiti Shoptok za Black Friday 2025?

Kako se približava Black Friday, najveći izazov za kupce je jasan: gdje pronaći zaista najbolje ponude i kako izbjeći zamke poput lažnih popusta, nejasnih uvjeta dostave i dugotrajnog traženja po deset različitih trgovina. Upravo tu dolazi Shoptok.hr – tvoj osobni pomoćnik za pametnu kupovinu.

1. Pregled svih ponuda na jednom mjestu

Umjesto da provodiš sate na različitim web stranicama, Shoptok okuplja tisuće proizvoda i omogućava ti da na jednom mjestu provjeriš koja trgovina nudi najbolju cijenu. To znači više vremena za pametne odluke i manje vremena za traženje.

2. Transparentnost i povjerenje

Istraživanja pokazuju da 16% globalnih potrošača ne vjeruje Black Friday popustima, jer smatraju da su cijene prethodno umjetno podignute (Izvor: DHL). Shoptok pristupa tome drugačije – s naglaskom na transparentnost: prikazuje provjerene trgovce, cijene, uvjete dostave i povrata, gdje je dostupno i povijest cijena.

3. Alati za pametnu kupnju

Na Shoptok.hr možeš koristiti praktične alate koji ti omogućuju potpunu kontrolu nad kupnjom:

  • Lista želja (wishlist) – spremi proizvode koji te zanimaju i prati ih do Black Friday-a.
  • Upozorenja na pad cijene (price alerts) – primi obavijest kada cijena proizvoda padne.
  • Popularni proizvodi među korisnicima – provjeri što drugi kupuju i pronađi brze ideje.

4. Mobilna optimizacija

Budući da se velika većina online kupnji u Hrvatskoj obavlja putem mobilnih uređaja, Shoptok je dizajniran tako da besprijekorno radi na telefonu. To znači da možeš pratiti akcije bilo gdje – na poslu, u pokretu ili kod kuće na kauču.

5. Lokalna i regionalna prednost

Kupci u Hrvatskoj i regiji često daju prednost domaćim trgovcima. Shoptok povezuje lokalne online trgovine i međunarodne ponuditelje, tako da uvijek možeš odabrati rješenje koje ti najviše odgovara.

Kako kupovati pametno na Black Friday 2025

Black Friday sinonim je za odlične popuste, ali istovremeno i razdoblje kada zbog prebrzih odluka i nejasnih informacija kupci mogu izgubiti više nego što uštede. Da bi to izbjegao, ključna je prava strategija. Donosimo nekoliko provjerenih savjeta kako iskoristiti Black Friday 2025 na pametan i siguran način.

1. Napravi listu želja unaprijed

Priprema počinje već tjednima prije službenog datuma. Na Shoptok.hr možeš jednostavno spremiti proizvode na listu želja. Tako uvijek imaš pregled nad artiklima koji te zanimaju i spreman si čim cijena padne.

2. Aktiviraj upozorenja na pad cijene

Prema izvješću DHL Black Friday Trends 2025, više od 71% potrošača kupuje prvenstveno zbog popusta (izvor: DHL). Umjesto da svakodnevno provjeravaš cijene, prepusti to sustavu – na Shoptok.hr uključi obavijesti o sniženju cijene (price alerts) i primi upozorenje čim proizvod postane jeftiniji.

Tako nećeš propustiti najbolji trenutak za kupnju.

3. Usporedi cijene među trgovcima

Istraživanja pokazuju da čak 16% kupaca ne vjeruje Black Friday popustima, jer smatraju da trgovci prethodno podižu cijene pa ih zatim “snižavaju” (Izvor: DHL). Upravo zato je usporedba cijena ključna. Shoptok ti omogućuje transparentan pregled ponuda više trgovaca na jednom mjestu.

4. Provjeri uvjete dostave i povrata

Ako trgovac ne nudi popularne opcije dostave ili povrata, više od 81% kupaca napušta košaricu (izvor: DHL – Delivery & Returns Trends). Zato je važno da prije kupnje provjeriš uvjete dostave i povrata te odabereš trgovinu koja ti osigurava sigurnost i jednostavnost.

5. Kupuj putem mobilnog uređaja – ali pazi na UX

Online kupnje u Hrvatskoj sada se uglavnom obavljaju putem mobitela.

Zato je važno odabrati internetsku trgovinu ili platformu prilagođenu mobilnim korisnicima – s brzom, preglednom i jednostavnom korisničkom iskustvom.

Ako je stranica spora ili nejasna, bolje je potražiti drugu opciju.

6. Postavi si proračun i drži ga se

Popusti mogu biti primamljivi, ali najpametniji kupci znaju kada reći „ne“.

Ako spojiš sve ove korake – listu želja, upozorenja na pad cijene, usporedbu trgovina, provjeru uvjeta i promišljeno korištenje mobilnog uređaja – tvoj Black Friday 2025 bit će siguran, jednostavan i bez nepotrebnog stresa.

Najpopularnije kategorije na Black Friday 2025

Iako se na Black Friday snižava gotovo sve – od kozmetike do sportske opreme – postoje kategorije koje svake godine privlače najveće zanimanje.

Analize potvrđuju da se upravo u tim segmentima ostvaruje najviše kupnji i najveće uštede.

1. Elektronika – kraljica Black Friday kupovine

Prema podacima DHL Black Friday Trends Report 2025, elektronika je daleko najpopularnija kategorija – čak 37% globalnih kupaca uključuje je u svoje Black Friday kupnje. (Izvor: DHL)

U tu skupinu spadaju:

  • • pametni mobiteli i dodaci,
  • • prijenosna računala i tableti,
  • • televizori i audio oprema,
  • • gaming konzole i periferija.

Budući da se radi o proizvodima veće vrijednosti, popusti često znače uštede od nekoliko stotina eura. Upravo zato mnogi kupci čekaju Black Friday kako bi obavili veće kupnje.

2. Moda i obuća – uvijek na popisu

U Hrvatskoj i široj regiji moda je jedna od najjačih internetskih kategorija.
Modni segment čini značajan udio ukupnog e-commerce prihoda.

Black Friday je stoga savršena prilika da kupci osvježe garderobu – od zimskih kaputa i modernih torbi do sportskih tenisica i dodataka – po znatno nižim cijenama.

Budući da je odjeća jedna od kategorija s najviše povrata, važni su i jasni uvjeti povrata i zamjene veličina.

3. Kućanski aparati i proizvodi za dom

Od perilica rublja i usisavača do pametnih kuhinjskih uređaja – Black Friday smatra se najboljim vremenom u godini za veće kućanske kupnje. Budući da se često radi o investicijama vrijednim nekoliko stotina eura, odluka o kupnji najčešće se donosi upravo u vrijeme popusta. Kupci pritom sve češće provjeravaju i uvjete dostave, jamstvo te postprodajnu podršku.

4. Gaming, zabava i multimedija

Konzole, igre, gaming dodaci i pretplate na streaming servise među najbrže su rastućim kategorijama. Tijekom 2024. gaming industrija globalno je premašila prihod od 184 milijarde USD, a Black Friday je jedan od ključnih trenutaka kada potrošači ulažu u nove uređaje i igre. (Izvor: Statista)

5. Kozmetika i lifestyle proizvodi

Iako često zanemarena, kozmetika je jedna od najdinamičnijih kategorija na Black Friday. Akcije na parfeme, poklon setove i proizvode za njegu kože posebno su popularne kao predbožićni darovi.

Zaključak je jasan: iako su popusti na Black Friday široko rasprostranjeni, upravo su elektronika, moda, dom, gaming i kozmetika kategorije u kojima se najviše događa i u kojima su uštede najvidljivije. Upravo zato će u tim segmentima ključnu ulogu imati Shoptok, jer ti omogućuje da na jednom mjestu usporediš sve najtraženije proizvode.

Globalni i europski trendovi Black Friday 2025

Da bismo razumjeli zašto je Black Friday 2025 toliko važan za trgovce i kupce širom svijeta, pogledajmo nekoliko ključnih brojki i trendova koji pokazuju koliko ovaj kupovni događaj oblikuje svjetsko tržište.

  • 74,4 milijarde američkih dolara – toliko je iznosila globalna online potrošnja na Black Friday 2023, što predstavlja približno 5% rast u odnosu na prethodnu godinu (izvor: Statista – Global Black Friday Sales 2023).
  • 75% kupaca širom svijeta planira kupovati upravo u razdoblju Black Friday i Cyber Monday (vir: DHL Black Friday Trends Report 2025).
  • 68% kupnji je impulzivno, što znači da kupci često kupe više nego što su prvotno planirali.

Sve ove brojke potvrđuju da Black Friday ostaje najveći globalni kupovni događaj u godini.

Kupci planiraju svoje kupnje tjednima unaprijed, a trgovci sve više pažnje posvećuju personalizaciji ponuda, preglednosti cijena i mobilnom iskustvu, koje odlučujuće utječe na konačnu prodaju.

Sigurnost pri kupovini na Black Friday – najčešća pitanja

❓ Jesu li svi popusti na Black Friday stvarni?

Ne uvijek. Istraživanja pokazuju da neke trgovine neposredno prije popusta umjetno povećaju cijene, a zatim ih tijekom Black Friday „sniže“ na prethodnu razinu.

Stoga je pametno pratiti povijest cijena – to omogućuje Shoptok.hr, gdje možeš provjeriti je li cijena zaista pala.

❓ Kako znam da kupujem u sigurnoj trgovini?

Na Shoptoku su prikazane samo provjerene trgovine s jasno navedenim uvjetima dostave, jamstvima i povratima.

To znači da izbjegavaš rizik kupovine u sumnjivim internetskim trgovinama i uvijek znaš kome možeš vjerovati.

❓ Što ako propustim najbolju ponudu?

Bez brige – uz listu želja (wishlist) i upozorenja na pad cijene (price alerts) dobivaš obavijest čim cijena padne.

Tako ne moraš svakodnevno pratiti trgovine – Shoptok to radi umjesto tebe i upozori te u pravom trenutku.

❓ Je li Black Friday stvarno najbolje vrijeme za kupovinu?

Da – prema globalnim analizama, Black Friday je svake godine najveći kupovni događaj u svijetu, kako po obujmu kupnji, tako i po visini popusta.

Izvor TechCrunch navodi da je 2024. globalna online potrošnja na Black Friday dosegnula 74,4 milijarde USD, što je 5% više nego prethodne godine (rast u odnosu na 2023.)

❓ Zašto početi kupnju na Shoptoku?

Zato što Shoptok.hr okuplja sve što ti treba za pametnu i sigurnu kupovinu:

  • • Pregled najnižih cijena na tržištu.
  • • Pristup provjerenim trgovinama.
  • • Mogućnost postavljanja price alertova i wishlista.
  • • Sigurno, pregledno i brzo korisničko iskustvo.

Tako ne gubiš vrijeme pretražujući različite stranice – u samo nekoliko klikova vidiš gdje je kupnja najpametnija.


Neka ovo bude godina kada kupuješ s glavom, a ne impulzivno – i štediš pametno.